1 lås 4 cyklar!! =)

Hejsan hejsan!!
Jag vet att jag inte har bloggat (men jag har ändå inte så många bloggläsare:P.) Just nu väntar jag på att Sara och Nikki ska äta klart för jag ska sova över med dom och Frida M och såklart mig själv =).
Idag har jag vart med Sara Nikki pikki och Caroline. Vi åkte till barkarby pizzeria och åt lunch, kanske inte världens nyttigaste med gott var det. Vi cyklade dit, jag fick låna Carros mammas cykel. Den var stor med rolig ;). När vi kom dit så hade vi bara 1 lås och det skulle vi låsa 4 cyklar med, gissa hur det gick, haha dåligt. Efter typ en timme så kom vi på att vi inte behövde låsa dom vi kunde sitta vid en fönsterplats och hålla koll på dom. Sen åkte vi hem och hoppade på Carros stusmatta (sketa kul.) Vi gjorde massor med lekar på den, men en när vi körde speciel så fick jag garvattack, haha. Först hoppade vi med Daniel och Oliver (Daniel är Carolines lillebrorsa och Oliver är Nikkis lillebror.) Sen gick dom in. När dom hade gått så körde vi ''vem tar min stuts''. Amen nu tjatar alla på mig att jag måste komma, så jag berättar mer sen.

Hare hoppigt! =)

Kommentarer
Postat av: sara

2009-04-08 @ 21:56:13
Postat av: sara

hahaha, aa de va roligt idag de :D

2009-04-08 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0