Allt man inte får säga!!!!!

Det är en kille i vårat plugg som heter Rosha(?) Han är en JÄVLIGT stor manshora. Han har inget liv och han klagar alltid på alla andras liv. Han har en kompis och det kan vara hans brorsa eller nått. Båda är så jävla fula. Jag HATAR den lilla fucking Rushkanan (Rosha) Jag säger bara en sak till dig: SKAFFA ETT LIV DIN LILLA SKIT!!!!! Och på kommentaren du skrev så ser man en sak och det är att du INTE kan stava särskilt bra.
Natta tack för det du skrev du är snäll =)
Manshoran däremot är inte snäll han är bara så jävla kaxig. Du ska inte kaxa mot äldre, fatta det. För er som undrar om det som natta skrev: när jag tryckte upp honom mot väggen, det är inte nått jag vanligtvis gör. Jag brukar försöka att vara extra snäll mot mindre (oftast) om dom inte kaxar emot som t.ex. Horan. Det var allt för mig, och alla ni som läser detta kom ihåg en sak: Börja inte erat liv med att kaxa emot.


Ha ett skönt påsklov!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0