Krya på dig Sara!! =)

Hej hopp gummi snopp!!
Nu sitter jag och äter frukost, men den tycks aldrig ta slut. Snart ska jag lämna en film på åkermyntan som mamma och jag hyrde igår - The Ringer - Skit bra säger jag bara =). Jag fick nyss reda på att Sara är sjuk ='(. Krya på dig Sara =).
Idag blir det nog ett väldigt kort inlägg för jag har inget att säga. Eller jag har en sak att säga, jag ska repa idag =).  Jag blev tillfrågad av några killar i klassen om jag ville sjunga i deras band ich jag sa såklart ja (jag kanske redan har skrivit det här, men jaja) så idag ska vi nog repa lite mer. Vi har låten ''Smells like teen spirit'' med ''Nirvana''. Den ska vi köra på MIX den 1 maj (tror jag.) JAG HAR JÄTTE TRÅKIGT!!!! Ja juste i fredags var jag och massor mer på ''Bling bling'' festen. (Lite roligt namn) Jag och Julia B var där ända tills festen slutade. Vi fick JÄTTE ont i fötterna för vi dansade hela tiden typ. Men nu måste jag nog gå och lämna den där filmen för annars kommer jag nog glömma den.
Synes och höres kanske (bror på vem du är) :P


Hare mer kul än vad jag har!! =)

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha , aa de ska ja ! Mår mycke bättre idag än igår :) Kommer nog imorn till skolan !

2009-04-27 @ 11:23:57
Postat av: Fridolf =)

Haha va bra då ;)

2009-04-29 @ 17:24:50
Postat av: Fridolf =)

Haha va bra då ;)

2009-04-29 @ 17:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0