Några kort och några bra låtar ;)

Hola!! Nu äre så att jag inte skrivit någet igen (men det vet ni väl redan om =P) Och jag ber om ursäkt. Men internetet har vart lite roligt den hära veckan, det har lixom först funkat och sedan slutat funkat, men men. Nu skriver jag, men jag kommer nog inte skriva mer förnst på torsdag (tror jag) för jag ska bort. Jag, pappa, David och pappas kompis med son ska bort och fjällvandra igen. Förra året vart det ju Kebnekaise, men nu blire inget sånt, Nu ska vi bara vandra omkring vid någet fint ställe ;).

Igår: Så var jag, Nikki, Sara, Frida M och Linn ute i stan och åt på restaurant. Det var riktigt mysigt det ;). Jag tog bara typ 6 bilder på Nikki och mig när va var klar gjorda, sedan glömde jag att ta mera kort.
Som ni kanske ser, så har jag gjort mig lite illa ^^
Hihi
Ballerina
Yeah!!
Det var alla bilder jag tog igår ;)
Här kommer 2 braiga låtar ;):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0