Läs allt!!!

Okej, nu måste jag komma med en ganska tråkig nyhet. Eftersom min data är helt full (inge minne kvar) så kan jag inte föra över bilder från kameran till datan och så. Och min data är jätte seg, så jag kommer inte att skriva något mer inlägg på ett tag. För jag måste fixa min data, men på lördag eller söndag kommer jag skriva igen. Och då skriver jag hur det har gått med att rensa datan och allt, men tills dess kommer jag inte att skriva mer (om det inte hänt något alldeles särskilt ^^)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å nej! Hur ska jag nu klara mej? Då har jag ju ingen aning om vad du gör på dagarna. Då måste vi ju börja PRATA med varandra. IRL!!!

Hemska tanke.

2010-03-16 @ 16:28:12
Postat av: Frida =)

Du måste bara klara dig lilla mamma ^^

2010-03-20 @ 10:59:39
URL: http://frlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0